Papagáj fórum
Üzem Szünet Információ!!!!
Sólyom77
2017.05.19
A Miskolci Pmr Papagály nem üzemel de ha mindegy jól megy új rádió kerül bele,mert a régi már gyakorlatilag ment 6.5 évet minden nap és nem birta tovább.De hamarosan mint irtam jön az új rádió a napokban semmi sem változik se frekvecia sem csak rádió ami remélem edig kitart mint az elödje .
Wouxun
Arni
2017.05.02
Sziasztok! Lenne egy wouxun pmr radiom van akit erdeklne esetleg?! Szeretném eladni.
Köszi!
Dávid
2017.03.15
Köszi az üzemeltetőknek ezúton is a papagájt, a Zemplénből, Szokolya csúcsról hibátlanul elérhető kézirádióval (Concorde fx-112-fm, 0,5W). És üdv 63-as Gyulának, kezdőként ma volt az első rádiós összeköttetésem:)
Kérdés
79TIBI
2016.12.31
Kezdő vagyok, hogyan hallom 63-AS GYULÁT, BUBU78-at és még többeket Hajdúböszörményből? Minden infó érdekel!
Segítség!
TMR74
2016.08.22
Sziasztok!
Wouxun KG-UV9D készülékkel a megadott frekvencián többször is próbáltam az elmúlt napokban elérni az állomást, de nem jártam sikerrel (RX/TX 218.1). Miskolc több pontjáról, illetve Miskolc környékéről is kísérleteztem, több variációban és adóteljesítményben... Természetesen az alap gumirudin kívül a növelt nyereségű antennával is próbáltam.
Hol lehet a baki?
Üdv mindenkinek!
TMR-74
Wouxun KG-UV9D készülékkel a megadott frekvencián többször is próbáltam az elmúlt napokban elérni az állomást, de nem jártam sikerrel (RX/TX 218.1). Miskolc több pontjáról, illetve Miskolc környékéről is kísérleteztem, több variációban és adóteljesítményben... Természetesen az alap gumirudin kívül a növelt nyereségű antennával is próbáltam.
Hol lehet a baki?
Üdv mindenkinek!
TMR-74
Re:Segítség!
Sólyom77
2016.09.21
Szia a lényeg villám csapás értte a papagály rendszert,gyakorlatilag végzetes volt a redszernek.Rajta vagyunk a javitáson persze .Van dolog amire nem lehet fel készülni mint a villám csapás,sajnos ezek dolgok hirtelen jönnek és javitás több idöt vesz igénybe.
Re:Re:Segítség!
TMR74
2016.09.22
Üdvözlet!